- Home
- Persoane Fizice
- Internet Banking
- Ce este aplicația mToken
Ce este aplicația mToken
-
Carduri de credit
- Card Avantaj
- Optimo Card
- Nexent Diamond
- Card Virtual
- Avantaj
- Platesti ratele la punctele de plata PayPoint
- Plateste ratele la Statiile de Plata SelfPay
- Google Pay
- Apple Pay
- Cumpără online în mai multă siguranță
- Autorizează plățile electronice cu cardul direct din aplicația Avantaj!
- Informații despre conversia valutară în cazul tranzacțiilor efectuate prin card în U.E.
- Carduri de debit
- Economii
- Credite
- Transferuri
- monet Mobile Banking
- Internet Banking
- Avantaj SoftPOS
- Asigurări
- Tranzacții valutare
- Conturi curente
- Tranzacții cu numerar
- Suspendarea ratelor aferente creditelor în contextul OUG 90/2022
Curs valutar
Simbol | BNR | Cumpărare | Vânzare |
---|---|---|---|
EUR | 5,0774 | 5,0100 | 5,1400 |
USD | 4,3275 | 4,2900 | 4,4100 |
GBP | 5,8916 | 5,8000 | 5,9600 |
CHF | 5,4484 | 5,3900 | 5,5200 |
SEK | 0,4556 | 0,4240 | 0,4780 |
100 JPY | 2,9600 | 2,9100 | 3,0700 |
* Cursuri valutare cont curent
Află mai multePersoană fizică | O lună* | 3 luni |
---|---|---|
EUR | 0,60% | 1,00% |
RON | 5,75% | 6,75% |
Index | Ultima actualizare | Rată |
---|---|---|
EURIBOR 12 LUNI | 10.07.2025 | 2.08300% |
EURIBOR 6 LUNI | 10.07.2025 | 2.05100% |
IRCC | 01.07.2025 | 5.55000% |
ROBOR 3 LUNI | 10.07.2025 | 6.75000% |
ROBOR 6 LUNI | 10.07.2025 | 6.90000% |
SARON 1MC+M1 | 10.07.2025 | -0.01790% |
SARON 3MC+M3 | 10.07.2025 | 0.15010% |
SARON 3MC+M6 | 10.07.2025 | 0.22110% |
Ce este mTOKEN?
Aplicația mToken te ajută să te autentifici, să efectuezi plăți și operațiuni bancare în siguranță, de oriunde, prin intermediul serviciului de Internet Banking.
Descarcă și instalează gratuit aplicația mTOKEN din App Store sau Google Play de pe telefonul tău, pentru a te putea autentifica și autoriza tranzacții în serviciul de Internet Banking al Nexent Bank.
Internet Banking Suport
În cazul în care te confrunți cu dificultăți în instalarea aplicației mToken sau nu poți utiliza corespunzător serviciul de Internet Banking, te rugăm să apelezi serviciul Internet Banking Suport la:
- 0750.202.000 (apelabil din orice rețea)
- 0801.004.444 (apelabil din Telekom)
Operatorii din call center îți stau la dispoziție non stop pentru a te consilia.
Intrebări frecvente
-
Ce informații sunt necesare pentru a activa aplicația mToken?
Activarea aplicatiei mToken se face folosind cele doua coduri de autentificare primite prin SMS si e-mail, la numarul de telefon si adresa de e-mail declarate in relatia cu Banca.
-
Codurile primite inițial prin SMS și e-mail expiră?
Da, valabilitatea acestora este de 24h de la primirea lor.
-
Ce ar trebui să fac dacă nu mai am codurile primite pentru activarea mToken?
Puteți contacta serviciul Call Center la numerele de telefon: 0801.000.000 (se poate forma din rețeaua Telekom România) sau 0750.000.000 (se poate forma din orice rețea de telefonie fixă sau mobilă, inclusiv internațională).
-
Pentru ce sisteme de operare este disponibilă aplicația mToken?
Aplicația poate fi instalată pe smartphone-uri cu sistem de operare Android și iOS.
-
Pot folosi simultan aplicația mobilă mToken și tokenul hard pentru autentificare în Internet Banking sau pentru autorizarea tranzacțiilor?
Nu. Puteți utiliza doar una dintre metodele de autentificare și autorizare pentru Internet Banking.
-
Aplicația Nexent Bank-MTOKEN este sigură?
Da, aplicația este sigură. Setați un PIN pe care l cunoașteți numai dvs. atunci când îl activați și vă conectați cu acest PIN de fiecare dată când doriți să generați un cod pentru a vă conecta la Internet Banking sau pentru a autoriza o tranzacție prin Internet Banking. Securitatea informațiilor dumneavoastră financiare este o prioritate pentru Nexent Bank.
-
Ce ar trebui să fac dacă telefonul meu pe care am instalat aplicația a fost furat/pierdut?
Vă rugăm să contactați urgent serviciul clienți Call Center la: 0801.000.000 (se poate forma din rețeaua Telekom România) sau 0750.000.000 (se poate forma din orice rețea de telefonie fixă sau mobilă, inclusiv internațională).
-
Pot instala două aplicații mToken pe telefonul meu pentru doi utilizatori diferiți de Internet Banking de la Nexent Bank?
Nu, o singură aplicație pentru un singur utilizator de Internet Banking poate fi instalată pe un telefon mobil.
-
În ce limbă este disponibilă aplicația mToken?
Aplicația este disponibilă în limba română și engleză. Aveți opțiunea de a schimba limba de afișare a aplicației accesând meniul Setări -> submeniul Alegeți limba.