Internet Banking
Fii propriul tău bancher folosind serviciul de Internet Banking, oferit de Nexent Bank. Ai acces online securizat de oriunde la conturile tale şi poţi efectua operaţiuni bancare 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână.
-
Carduri de credit
- Card Avantaj
- Optimo Card
- Nexent Diamond
- Card Virtual
- Avantaj
- Platesti ratele la punctele de plata PayPoint
- Plateste ratele la Statiile de Plata SelfPay
- Google Pay
- Apple Pay
- Cumpără online în mai multă siguranță
- Autorizează plățile electronice cu cardul direct din aplicația Avantaj!
- Informații despre conversia valutară în cazul tranzacțiilor efectuate prin card în U.E.
- Carduri de debit
- Economii
- Credite
- Transferuri
- monet Mobile Banking
- Internet Banking
- Avantaj SoftPOS
- Asigurări
- Tranzacții valutare
- Conturi curente
- Tranzacții cu numerar
- Suspendarea ratelor aferente creditelor în contextul OUG 90/2022
Curs valutar
Simbol | BNR | Cumpărare | Vânzare |
---|---|---|---|
EUR | 5,0759 | 5,0000 | 5,1600 |
USD | 4,3345 | 4,2700 | 4,4200 |
GBP | 5,8926 | 5,7800 | 5,9600 |
CHF | 5,4451 | 5,3800 | 5,5000 |
SEK | 0,4554 | 0,4220 | 0,4760 |
100 JPY | 2,9562 | 2,9000 | 3,0600 |
* Cursuri valutare cont curent
Află mai multePersoană fizică | O lună* | 3 luni |
---|---|---|
EUR | 0,60% | 1,00% |
RON | 5,75% | 6,75% |
Index | Ultima actualizare | Rată |
---|---|---|
EURIBOR 12 LUNI | 10.07.2025 | 2.08300% |
EURIBOR 6 LUNI | 10.07.2025 | 2.05100% |
IRCC | 01.07.2025 | 5.55000% |
ROBOR 3 LUNI | 10.07.2025 | 6.75000% |
ROBOR 6 LUNI | 10.07.2025 | 6.90000% |
SARON 1MC+M1 | 10.07.2025 | -0.01790% |
SARON 3MC+M3 | 10.07.2025 | 0.15010% |
SARON 3MC+M6 | 10.07.2025 | 0.22110% |
Activează-ți serviciul de Internet Banking
Bucură-te de plăți în siguranță și de o experiență de utilizare prietenoasă accesând serviciul de Internet Banking.
Ai acces securizat, gratuit și rapid la conturile tale, de pe dispozitivul preferat, calculator, telefon sau tabletă.
Ai acces de oriunde la conturile tale și poți face operațiuni bancare 24 de ore din 24, 7 zile pe saptămână.
Îți verifici soldul conturilor, vezi istoricul tranzacțiilor, faci transferuri, plătești facturile, schimbi bani și economisești.
Mai mult, serviciul de Internet Banking vine la pachet și cu un token electronic - mToken. Vezi aici detalii despre aplicația mToken și descarc-o GRATUIT, chiar acum pe dispozitivul tău smart.
Serviciul de Internet Banking este gratuit și se poate obține în urma depunerii solicitării scrise în orice unitate teritorială. Colegii noștri îți vor înmâna documentele necesare și te vor îndruma să le completezi.
Ulterior semnării documentelor nu îți rămâne decât să activezi serviciul Internet Banking în funcție de modalitatea de autentificare aleasă: token electronic sau token fizic.
Vezi mai multe detalii în secțiunea de documente de mai jos.
Care sunt avantajele serviciului de Internet Banking
- Ai comision 0 pentru transferuri între conturi proprii;
- Ai taxă de administrare 0 pentru serviciul de Internet Banking;
- Ai acces 24/7;
- Efectuezi tranzacții securizate de oriunde te-ai afla, având nevoie DOAR de o conexiune la internet;
- Ai acces la extrasele de cont și poți verifica lista tranzacțiilor efectuate oricând dorești;
- Poți achita sumele datorate pentru cardurile de credit deținute la bancă;
- Poți plăti facturile de utilități;
- Ai asistență non-stop - pentru orice problemă, poți suna oricând la Asistență Internet Banking la numerele de telefon 0750.202.000 sau 0801.004.444;
- Poți activa cardurile tale de credit sau de debit pentru plăți online direct din aplicația de Internet Banking.
Pentru a spori prevenirea fraudelor online și pentru a reduce numărul plăților nedatorate generate de introducerea greșită a contului IBAN al beneficiarului plății, acum poți să folosești Serviciul Afișare Nume Beneficiar. Acesta te ajută ca, în cazul plăților interbancare în lei, să verifici identitatea titularului contului IBAN atunci cand intenționezi să efectuezi o plată prin Internet sau Mobile Banking, către conturi deschise la o instituție bancara din România care a aderat, de asemenea, la SANB. Serviciul este funcțional și pentru plătile intrabancare în lei. Astfel, la introducerea codului IBAN în ecranul de plăți în lei, se vor afișa trunchiat datele beneficiarului plății, respectiv prenumele și inițiala numelui persoanei fizice sau o parte din denumirea persoanei juridice. Dacă observi discrepanțe între informațiile afișate de Banca și cele pe care le deții, poți decide să nu autorizezi plata.
Verifică aici lista băncilor participante.
Ești deja client Internet Banking? Lansează aplicația!
LoginNavigatoarele suportate pentru utilizarea serviciului Internet Banking sunt urmatoarele:
Tip browser | Versiuni recomandate |
Chrome | ultimele 2 versiuni |
Mozilla | ultimele 2 versiuni |
Safari | ultimele 2 versiuni |
Opera | ultimele 2 versiuni |
Edge | ultimele 2 versiuni |
Principalele operațiuni pe care le puteți efectua
-
Conturi
- Interfaţa aplicaţiei oferă posibilitatea vizualizării soldului conturilor pe care clientul le are deschise la Nexent Bank (cu excepţia conturilor aferente cardurilor de credit);
- Clientul poate solicita extrase pentru conturile deschise la Nexent Bank pe perioada pe care o stabileşte singur;
- Deţinătorii de carduri de credit Card Avantaj VISA Classic sau Gold şi/sau Mastercard Standard sau Gold primesc extrasele lunare de cont aferente cardurilor deţinute direct în aplicația Internet Banking.
-
Carduri de credit
- Informații sold disponibil: se pot consulta în timp real soldul disponibil și bonusul disponibil al cardului de credit;
- Informații tranzacții: se pot consulta tranzacțiile efectuate de la emiterea ultimului extras de cont, tranzacțiile în curs de decontare, precum și canalul prin care acestea au fost efectuate (ex. POS, e-commerce, cont card, etc.);
- Informații rate: se pot vizualiza numărul și valoarea ratelor viitoare aferente cumpărăturilor efectuate prin Card Avantaj;
- Extrase de cont: se pot accesa extrasele de cont lunare ale cardului de credit din momentul contractării serviciului Internet Banking;
- Tranzacții e-commerce: se poate activa sau dezactiva permisiunea de a folosi cardul de credit pentru tranzacții de tip e-commerce;
- Rambursare card de credit: aplicația Internet Banking oferă opțiuni presetate pentru plata sumei minime obligatorii, a sumei totale pentru luna în curs (fără rate viitoare) sau a altei sume aleasă de către client.
-
Plăţi
- Plăţi în lei: se pot efectua plăţi către beneficiari cât şi către trezoreriile statului;
- Plăţi în valută: se pot efectua plăţi valutare atât către alţi clienţi ai băncii, cât şi către clienţii oricărei alte bănci, fie din ţară, fie din străinătate;
- Plăţi programate: se pot seta ordine de plată care se vor realiza la un interval de timp stabilit de client;
- Modele plăţi: clientul poate seta un şablon pentru acelaşi tip de ordin de plată. De pildă, atunci când se efectuează plăţi lunare către un furnizor, se pot salva într-un şablon informaţiile care nu se vor schimba de la o plată la alta. Atunci când se doreşte efectuarea unei plăţi noi se selectează modelul salvat şi se completează doar restul informaţiilor;
- Transferuri între conturile proprii;
- Import de plăţi: în cazul persoanelor juridice clienţii pot importa ordinele de plată către angajaţi sau furnizori din programul de contabilitate al firmei prin intermediul unui fişier în format txt.;
- Schimb valutar: clientul poate efectua operaţiuni de schimb valutar pe sumele deţinute în conturile sale.
-
Depozite
- Clientul poate opta pentru constituirea de depozite la termen şi/sau cu plata lunară pe o perioada de 1, 3, 6, 9, 12 sau 24 de luni;
- Depozitele deschise pot fi lichidate pe loc la alegerea clientului;
- Depozitele se pot efectua automat prin selectarea contului sursă pe care clientul îl are deschis la Nexent Bank.
-
Asistenţă din partea băncii
Clientul beneficiază tot timpul de un istoric al tranzacţiilor efectuate pe fiecare cont în parte. Internet Banking oferă în timp real informaţii financiare generale: cursuri valutare, dobânzi practicate de bancă etc.
Pentru orice problemă apărută în utilizarea aplicaţiei de Internet Banking, clienţii se pot adresa echipei de suport tehnic 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână, la numerele de telefon: 0801 004 444 sau 0750 202 000, sau la adresa de e-mail: net@nexentbank.ro.
Documente atașate
-
Ghid de utilizare a serviciului de Internet Banking
-
Instrucțiuni pentru conversia unui profil de client existent, deținători de token electronic (mToken)
-
Instrucțiuni de activare a unui profil de client nou
-
Instrucțiuni utilizare token fizic
-
Instrucțiuni resetare parola
-
Instrucțiuni resetare token electronic (Nexent Bank-mToken)
-
Termeni si conditii mToken
-
Limite standard de operare pe Internet și Mobile Banking
-
Ore limita pentru procesare